vrijdag 12 mei 2017

Uw dienaar luistert Heer.

Dank U Heer voor Uw woord,
en dat U zich aan mijn gebreken niet stoort.

Dank U dat U hebt gesproken,
en dat U de grip van de vijand hebt verbroken.



Dank U Vader,
U bent goed.
Dank U dat ik mag komen nader,
en dat U mij komt tegemoet.

Dank U in Jezus' naam,
dat U mij weer hielp overeind te staan.

Ik mocht schuilen bij Vaders voet.
Abba Vader gaf mij weer nieuwe moed.
God is goed.

Ik riep Abba aan,
in Jezus'  naam.

Ik riep Hem in mijn nood,
een lofzang is wat Hij mij aanbood.

Ik bepleitte Jezus'  bloed,
de Heer kwam mij tegemoet.

De Heer doet wat Hij heeft belooft,
de pijlen van de vijand heeft Hij uitgedooft.
In Zijn aanwezigheid word ik stil,
Hij leert mij Zijn goede wil.

De Heer heeft zich aan mij openbaard,
in Zijn hand had Hij mij al die tijd bewaard.

De Heer is mijn doel,
Zijn liefde is wat ik voel.

De stem van de vijand deed Hij verstommen,
de Heer Jezus heeft overwonnen.

Ik bleef de Heer verwachten,
toen legde Hij Zijn hand op mijn gedachten.

De vijand had mij verward,
maar toen raakte de Heer mijn hart.

De Heer heeft mij bevrijd,
doordat Hij mij schonk de Geest van Waarheid.

Bevrijding en Leven sprak Hij uit over mijn tong,
een loflied is wat ik voor Hem zong.

De vijand zette mij volledig klem,
maar toen verhief de Heer Zijn stem.

God is goed,
roep je Hem aan,Hij komt je tegemoet,
je mag schuilen bij Zijn voet.
Hij vult je hart met nieuwe moed,
Hij bevrijdt je door Jezus' bloed.

Dank U Here God,dat U met mij bent,
en in mijn nood Uw engelen zend.

Dank U Vader dat U mij beschermt tegen de vijand,
en dat Uw Geest in mijn hart brand.

Dank U dat U mij Uw Geest hebt gegeven,
dat U op mij blies en mij nieuw leven hebt gegeven.

Dank U dat U vergeeft al mijn zonden,
en geneest al mijn wonden.
Dank U dat U mij gegeven hebt om te mogen bidden,
voor hen die het zelf niet konden.

Dank U dat U sprak.
U overwon en overwint met gemak.

U hebt Uw genade openbaard,
en Uw woord in mij bewaard.

U maakt mij als Uw pijl.
U doet mij beklimmen de hoogste berg,al is hij nog zo steil.

Mijn tong is Uw stift.
mijn gedicht Uw gift.

Dank U Heer.
Vul mij met Uw Geest,meer en meer.

Snijd mij los Heer van alle leugen.
Laat mij van Uw goedheid genieten,met volle teugen.'

Bind mij met de Waarheid samen,
en vul mij met Uw Geest,
ja amen.

Schenk mij een goede start.
Raak mij aan Heer,raak mijn hart.

Plaats op mijn gedachten Uw hand,
en zet mijn hart in brand.
Zegen mijn stemband,
en breng Uw volk terug naar het beloofde land.

Spreek Heer spreek.
Spreek vanuit het Hemelse Noorden,
en zegen mijn tong met Uw eigen woorden.

Laat mijn lippen hanteren Uw eigen zwaard.
Alle glorie voor U Heer Jezus,U bent het waard.

Maak mijn woorden aangenaam en zoet,
en zegen mijn ziel met Uw kostbare bloed.
Dank U Heer,dank U Abba Vader,Dank U Here God.
Dank U Heer,U bent goed.

Dank U goede God.
Dank U Heer der Heren.
Dank U dat U Uw gelaat naar mij deed toekeren.

Dank U dat U naar mij toekeert Uw gezicht,
en dat U mijn hart hebt verlicht.

Dank U Abba dat U mij beschermt,
dat u zich over mij hebt ontfermt.

Ik was ingesloten en omsingelt door vijandelijke zwermen,
maar U was mij al die tijd al aan het beschermen.

Ik was verdwaald in ene donkere grot,
maar wees mij de uitweg goede God.

Ik beklim iedere berg nog zo steil,
en bevaar elke zee met Uw Geest in mijn zeil.

U was met mij in het donker bos.
Dank U Heer dat U mij maakte los.

Dank U dat U mijn hart hebt geraakt,
en mijn anker hebt losgemaakt.

Dank U dat U mij maakt als Uw pijl,
en dat Uw Geest blaast in mijn zeil.

Maak mijn woorden aangenaam en zoet,
markeer mijn ziel met Uw kostbare bloed.

Laat mijn tong Uw wil spreken,
en spreek Heer dat de duisternis zal breken.

Bij Uw voeten leg ik al mijn zorgen,
en in Uw hand ben ik verborgen.
En wek mij iedere morgen.

Uw naam is een sterke toren.
Schenk mij Heer,geestelijke oren,
en laat  mij duiselijk Uw stem horen.

U bent met mij heel bewogen.
Schenk mij Heer,geestelijke ogen.

Bevrijd mij van mijn staar,
en maak Uw aanwezigheid aan mij openbaar.

Wil U mij Uw liefde en Uw vrede schenken,
en mij  lichaam ziel en geest in Uw bloed doordrenken?

Laat mij iedere dag Uw stem verwachten,
en wees Heer over al mijn gedachten.

Vul mij met Uw Geest,
en bevrijd mij van de geest van het beest.

Laat mij Uw Geest waarnemen,
en al het gestolene dubbel en dwars terugclaimen.

Alles in Uw naam,
bind mij met de Waarheid saam.

Laat Uw Geest mij nooit meer verlaten.
Genees mijn wonden Heer,en dicht al mijn gaten.

Bevrijd Uw kind van de boze beer,
en schenk Uw kind Uw Geest,meer en meer.
Uw dienaar luistert Heer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten