zaterdag 13 mei 2017

Duivel laat los!

Jezus is de sterke Toren,
voor wie Hem toebehoren.
De Heer laat Zijn plan niet verstoren,
wat Hij bekend maakte van te voren.
Hij gooide zand in Satans motoren,
en de Dood heeft zijn angel verloren.



De Heer doet wat in Zijn Woord staat geschreven.
Jezus is de Weg,de Waarheid en het Leven.
Wie Hem volgt zal worden vergeven.
Roep Zijn naam aan,en de  Dood zal sidderen en beven.
Hij heeft de kracht van Satan volledig opgeheven.

Haleluja prijs de Heer,
Hem komt toe alle kracht en macht,
alle lof en eer.
De Dood heeft zijn angel niet meer.

Het gevaar is geweken,
want Jezus deed de kracht van Satan verbreken.
Wie kan met Hem worden vergeleken?
Toen Jezus opstond uit het graf,
is Gods overwinning gebleken;
De Dood kan niet meer steken.

Al is de slang nog zo sluw,
de Heer raakte zijn gevoelige zenuw.
Roep Jezus aan,en die dappere slang word ineens schichtig en schuw.
Het goede nieuws bereikt zelfs hen die wonen in de Dood zijn schaduw.

Prijs de Heer mijn ziel.
De Heer heeft overwonnen dat oude fossiel.
Die sterke koning bleek een grote lafaard en uiterst fragiel.
Zijn dwaasheid bleek toen hij van zijn troon afviel,
en Gods engelenmacht zijn stad binnenviel.
In Jezus' naam laat ik op de Duivel los vele projectiel.
De troepenmacht van die necrofiel,
verklaar ik verlamd en immobiel.

Dank U Heer dat ik ook mag bidden in de ik-vorm.
In Jezus' naam grijp ik vast de buikworm,
en laat ik bevrijding los op Storm.

In Jezus' naam doe ik haar van de Duivel losscheuren,
en ontgrendel ik haar celdeuren.
Hoor mijn woorden Heer,en wil U ze goedkeuren,
en laat het zeer spoedig gebeuren.

Heer,wil U met mijn woorden gaan akkoord?
In Jezus naam plaats ik een krachtige engel bij haar zilverkoord.
Heer ondersteun mijn woord,
in Jezus' naam open ik haar poort.

In Jezus'  naam snijd ik haar los van dat beest,
Heer vul haar nu met Uw heilige Geest.
Heer,laat het nu genoeg zijn geweest,
en laat het in de Hemel zijn een groot feest.
En maak haar moedig en onbevreesd.

Laat haar de uitweg vinden,
in Jezus' naam doe ik de duivel en zijn troepen verblinden.
In naam van Jezus doe ik de Draak,de Hoer en de Dood stevig vastbinden.

In Jezus'  naam verklaar ik Storm vrij.
Ik laat neutralisatie los op alle krachten der hekserij.
Heer wees haar nabij.
In Jezus' naam:Duivel opzij!
Ik laat Gods oordeel en Gods vuur los op die lamprei.

In Jezus' naam gooi ik die worm in de oven,
in het vuur dat nooit zal doven.
Heer bekleed mij met kracht van Boven,
in Jezus' naam zal ik de Duivel beroven.
Ik laat bedwelming los op hem,
zodat hij zijn eigen hoogmoed zal geloven.

Ik vergeef haar haar zonden,
in Jezus'  naam leg ik genezing op haar wonden.
Heer,haal haar uit het vuur ongeschonden.
In Jezus' naam verklaar ik haar van de duivel ontbonden.
Heer,houd de Duivel bezig op eindeloze rotonden,
en wil U in de tussentijd al zijn leugens bij Storm ontgronden?

In Jezus' naam doe ik al het cobra-gif neutraliseren,
en maak ik onschadelijk al het mani-,domi-,en intimideren.
Heer wil U dit rijm autoriseren,
en de bevrijding accelereren?
In Jezus' naam dwing ik de vijand tot capituleren,
en laat ik Gods engelen-strijders los,
die de kracht van de vijand deactiveren.

Op de vijand laat ik los Gods keurtroepen.
In Jezus'  naam doe ik de overwinning uitroepen.

In Jezus' naam stuur ik Gods blauwhelmen,
die Satan met zijn eigen leugens bedwelmen.

In naam van Christus Jezus,het zijn Gods engelen die ik stuur,
over de duivel en zijn demonen roep ik af Gods oordeel en Zijn verterend vuur.

In Jezus' naam doe ik de duivel vastbinden,
en zet ik Bevrijding in werking bij al mijn vrinden.
Ik verbied satan de moed en het geloof van mijn vriendinnen te verslinden.
In Jezus' naam doe ik de wurgslang afwinden,
en de slang op de zeebodem verblinden.

In Jezus' naam bind ik vast de hoogste rang,
en ik leg een knoop in de slang.

In Jezus' naam doe ik hem en zijn hoer op een muilband.
Ik verklaar bevrijding over de levende zielen in het zand,
en plaats het bloed van Jezus op dat duistere land.
Ik zet in werking vele tekenen aan de wand,
En in Jezus' naam neutraliseer ik de vijand.
Tegen Gods Hemelse bodes is hij niet bestand.
Al vindt hij zichzelf nog zo brilliant,
in Jezus' naam laat ik op hem los de eeuwige brand.
Tussen mijn  vriendinnen en de duivel verbreek ik de band.

Ieder derde uur,
laat ik op de duivel los Gods oordelend vuur.
In Jezus' naam schiet ik gaten in zijn muur.

In Jezus' naam doe ik zijn toverij ontkrachten,
en bind ik vast alle wachten,
alle nachten.

Ik plaats het bloed van Jezus op die Babylonische steden,
en ik bind vast de vorst van de Perzen en de Meden.
In Jezus' naam bind ik de vorsten van het verleden,
die ook actief zijn in het heden.

Heer,help mij om mijn  gebeden te tweaken,
en in Jezus' naam bind ik de vorst van de Grieken.
Ik laat Gods engelen los om de duivel zijn plannen te verzieken.
In Jezus' naam verklaar ik krachteloos al zijn geavanceerde technieken,
en laat ik Gods oordeel los op die verzonken republieken.

Waar Gods engelen verschijnen,
daar de duivelen en veldgeesten verdwijnen.
In Jezus' naam bind ik vast de vorsten van Egypte en de Romeinen.
Ik Laat Gods engelen los op de frontlijnen,
en in Jezus' naam claim ik nieuwe terreinen,
en stuur ik Gods engelen naar de duistere domeinen.
Ik spreek levend water uit over de woestijnen,
op onverwachtse plekken nieuwe fonteinen.
En ik stuur al satans plannen naar de Filistijnen.
Ik verbied satan gebruik te maken van zijn hulplijnen,
en nog langer om hulp te seinen.
En ik vaardig uit dat zijn macht en grip steeds meer en meer zal verkleinen.

Ik bid dit alles niet alleen voor Storm,
bij al mijn vrienden bind ik vast die buikworm.

In Jezus' naam sla ik de python met zware astma,
en laat ik Gods vuur los op de hydra.

In Jezus'  naam de duivel en zijn troepen verbied ik het vuur te blussen,
en volledig ontbonden van de symbioot verklaar ik al mijn broers en zussen.

De geest die doof,stom en bot maakt verklaar ik volledig kracht-,en machteloos,
voor eeuwig en altoos.
In Jezus' naam beveel ik jouw die tongen los te laten.
En Ik verklaar dat Gods kinderen weer hun eigen woorden kunnen praten.

Ik laat verwoesting los op de duivelse vloot.
Met Jezus' bloed kleur ik alles rood.
In Jezus' naam bind ik vast de Dood,
met ketens nog zwaarder als lood.
Naar Gods kinderen stuur ik een reddingsboot,
en ontgrendel voor hen de weg naar het levend Brood.

Ik trek een rookscherm op,een dichte mist,
voor de ogen van de geest van de antichrist.
In Jezus'  naam sla ik je met stomheid en blindheid,
en verklaar ik compleet nutteloos al je arbeid.

Ik spreek tot leven de tonsil,
zodat Gods kinderen kunnen spreken hun eigen wil.
De hoer van babylon voer ik een bedwelmende pil,
in Jezus' naam leg ik al haar handel in lichamen en zielen stil.

Bevrijding verklaar ik over al haar slaven,
en Gods oordeel laat ik los op de hoer bij de haven.

In Jezus' naam laat ik haar branden,
en tussen haar slaven en haar snijd ik los alle banden.
Vervloekt zijn alle duivelse vijanden,
maar bevrijding spreek ik uit over alle mensen-landen.

Ik laat de Waarheid los op leiders en op koningen,
maar roep Gods oordeel af over al de duivel zijn woningen.
Op de saters en de veldgeesten,en op de draken en de liliths ontgrendel ik hun verdiende beloningen.

In Jezus Christus naam,
beveel ik de duivel en zijn demonen terug de abyss in te gaan.
In de put met de deksel gesloten,
heb ik in Jezus' naam besloten.
Hun verdiende straf,voor al het bloed dat zij vergoten.

In naam van de Koning verbrijzel ik de schedels van de draak.
In Jezus' naam vervloek ik de Kraak.
Zwaard van de Heer: Ontwaak!
Ik ontgrendel Gods wraak,
en verklaar tegen de duivel en zijn plannen:
In Jezus' naam:loop spaak!!

In Jezus' naam verklaar ik geen goeie moppen,
ik verklaar stevig vastgebonden al de duivel zijn koppen.
Ik ontketen bevrijding over al zijn poppen,
en laat Gods oordeel op zijn poorten kloppen.
Ik trek stevig aan de draak zijn stroppen,
en in Jezus' naam beveel ik hem met de handel in zielen en lichamen te stoppen.
Ik laat op hem los Gods atoomkoppen,
en plaats het bloed van Jezus op alle bergen en alle sneeuwtoppen.

In Jezus' naam:Fail Hydra,
van Amerika tot aan China.
Verlamming laat ik los op de pyton en de boa,
en krachteloos verklaar ik al het gif van de adder en de cobra.
In Christus' naam laat ik angst los op de ringslang en de mamba,
en Gods oordeel roep ik af over de zeeslang en de anaconda.
Vuur laat ik los op de grote tarantula.
En het bloed van Jezus plaats ik op Antarctica.
In Jezus' naam ontneem ik de draak al zijn tiara.

Ik bind vast de worm in het middenrif,
en ik neutraliseer elk effect van het slangengif.

In Jezus' naam spreek ik uit deze rijmende zinnen.
Jezus won,wint en is aan het overwinnen.
Ik ontgrendel de pinnen,
en maak haaiensoep van dagon zijn vinnen,
en giet het bij hem zelf naar binnen.
In Jezus' naam vertrap ik de zwerfspinnen.

In Jezus' naam doe ik alle leugens ejecten,
en bedwelm ik alle wespen en insecten.
In Jezus' naam roep ik af over hun Gods vuur,
en verklaar onschadelijk al hun brandend zuur.


Gods kinderen doe ik in Jezus' bloed dopen,
en alle slangen en demonen die zijn weggekropen,
die bind ik vast met stevige knopen.
Jezus' bloed laat ik diep de aarde in lopen,
en Gods engelen laat ik die binnenstad helemaal slopen.

In Jezus' naam,
spreek ik licht in de duisternis.
en open ik alle deuren van de gevangenis.
Op Gods kinderen laat ik los vergiffenis,
en verklaar ontbonden die duistere verbintenis.
Open en bloot leg ik de duivel zijn geheimenis,
de rest is geschiedenis.

Alles in Jezus' naam,
ik sla kapot dat kleine raam.
Ik laat bevrijding los en genezing,
op hun ziel,geest en lichaam.
Ik verbreek de kracht en macht van de geest van eenzaam,
en op Gods kinderen laat ik los de Geest van spraakzaam.
In Jezus' naam.

Rijmen doe ik in vreemde termen.
In Jezus' naam stuur ik Gods engelen,om Zijn kinderen te beschermen,
tegen de duivelse zwermen.

Engelen van de Heer,in Jezus' naam:
Bevrijd ons van de demonische kudden.
en doe ze van ons afschudden.

Heer,wil U mijn woorden goedkeuren,
en laat Uw engelen openen alle celdeuren,
en al Uw kinderen opspeuren,
en elke kwade geest de diepe put in sleuren.
In Jezus' naam doe ik de symbioot van Gods kinderen af scheuren.

De duivel is bezweken,
God zal zich wreken.
De dood kan niet meer steken,
Gods kinderen laat ik uitbreken.

In Jezus' naam verklaar ik een invasie van de hemelsferen.
Gods engelen laat ik los om het rijk van satan binnestebuite te keren,
en het bloed van Jezus op hun te smeren.
Laat de duivel zijn eigen medicijn verteren.
Laat de 3e Hemel hem intimideren en zijn rijk domineren.
In Jezus' naam,laat ik de duivelse steden met engelen bombarderen.
De duivel en zijn hoer doe ik blokkeren,en ik laat ze blinderen.
Gods kinderen laat ik door Gods engelen flankeren,
en in Jezus' naam laat ik vuur los op de duivel en zijn hoer,
zodat ze zich in de hel kunnen amuseren en voor altijd en eeuwig kunnen flamberen.

Gods oordeel roep ik af over de Babylonische draak Bel,
vuur laat ik los op zijn hoererende metgezel.

Ik stuur in de war,
alle plannen van de ishtar.
Gods engelen laat ik los op het rijk van Hitlar.

Op artemis van Efezen,
laat ik los een Gods vrezen.
Vervloekt is dat kwade wezen.

Het bloed van Jezus plaats ik op de grote vrieskast.
In Jezus' naam,bind ik de duivel en zijn vorsten muur en muur vast.
En Gods kinderen verklaar ik ontbonden en bevrijd van al hun ballast.

In Jezus' naam verleen ik gratie,
aan Gods kinderen in het rijk van de nazie.

Gods engelen stuur ik naar de blokhutten.
In Jezus' naam: doe Gods kinderen beschermen en beschutten,
en sleep de duivels naar hun verdiende putten.

Breng Gods kinderen onder de vleugels van de Heer,
ver weg van de duivel zijn invloedssfeer.
Bescherm ze Heer,tegen de speer,
van de woeste beer.

Vergeef ze Heer hun onreine zeden,
en bescherm ze tegen de vorst van de Perzen en de Meden.
In Jezus' naam bind ik de vorsten van het verleden,en van het heden.

Ik bind krachtig vast de vorst van het Iraanse rijk.
Om de schuilplaats trek ik op een hoge dijk.
Levend water spreek ik uit over de woestijn,
en de slang,de hoer en de dood voer ik hun eigen medicijn.
In Jezus' naam voer ik de hoer dronken met haar eigen wijn.
En Bij Gods kinderen plaats ik een krachtige engel,
die beschermt hun zilverlijn.

In Jezus' naam,
het is gedaan,
met de vorst van Iraan.

Jezus' bloed is na 2000 jaar nog steeds vers,
ik plaats Zijn bloed op de vorst van de Pers.
In Jezus' naam verklaar ik hem doof en  blind,
dom en stom,
en doe ik hem sterke ketens om.

Gods engelen heb ik op hem af gezonden,
en verklaar hem compleet vast gebonden.

Ik bind hem vast met een stevig touw,
tot hij ziet blauw,
en valt flauw.

In Jezus' naam heb ik bevolen,
om vast te binden de dief die Gods kinderen heeft gestolen.

In Jezus' naam roep ik de engelen van Boven,
om deze vorst van al zijn kracht en al zijn bezittingen te beroven.
In Jezus' naam laat ik vuur op hem los,dat nooit uit zal doven.

In Jezus' naam laat ik hem nog steviger vastbinden,
en plaats een engel bij hem,zodat zijn collega's hem niet zullen vinden,
en de engel hen zal verblinden.

In naam van de hoogste Heer,
neutraliseer,
ik al het geterroriseer.

Gods engelen laat ik de weg versperren,
en onschadelijk maken de duivels van de zon,de maan,en de sterren.
Laat de kracht van de 3e hemel de troepen van de duivel verwarren,
en de vorst van de Perzen zijn knopen niet kunnen ontwarren.

In Jezus' naam zegen ik de Polen,
die door de duivel waren bestolen.
In Jezus' naam schenk ik ze pistolen,
om af te schieten die valse idolen.

Het bloed van Jezus plaats ik op de verre Pool.
Vervloekt is de valse idool,die rotviool.
Met domheid sla ik die stomme gladiool.

In Jezus' naam verklaar ik de Polen genezen,bevrijd en gered.
Ik ontgrendel in hun de Geest van verzet.

In Jezus' naam,
bied ik ze een koninklijke mantel aan.

Ik bied ze de wapenuitrusting aan van God,
de duivel zijn muren schiet ik kapot,
en al de celdeuren haal ik van hun slot.

Ik schenk die Polen een mantel der ontzichtbaarheid,
en hun bewakers sla ik met stomheid en blindheid.
In Jezus' naam verklaar ik Gods kinderen bevrijd,
van alle pijn en alle gekheid.

Heer,schenk mij de Geest van een doorbijter.
En in Jezus' naam bind ik vast elke uitsmijter.

Ik bind vast de uitsmijters van elke wacht,
in Jezus' naam bind ik ze vast iedere nacht.
Ik verklaar gebroken de duivel zijn macht.
In Jezus' naam,ontneem ik van hem en al zijn vorsten alle kracht.

En ook op de geesten van de 10 koningen,
laat ik los hun verdiende beloningen.
In Jezus' naam laat ik Gods engelen los op alle duivelse woningen.

Laat het van de engelen wemelen,
op aarde,onder de aarde,en in de onderste hemelen.

In Jezus' naam staat de duivel schaak mat.
De troepen van de 3e Hemel zijn massaal binnengevallen zijn onderaardse stad.
In Jezus' naam: Duivel ga terug in je bodemloze gat!

Wee o wee,
duivel ga terug naar de bodem van de zee.
En neem al je troepen mee.

In Naam van Jezus,
jij stelende Patrijs,
ga terug onder het ijs.
Jezus heeft met Zijn bloed betaald de losprijs,
zodat Gods kinderen worden bevrijd van dat duister paleis,
en zij mogen binnen gaan Gods Paradijs.

Het houdt niet stand jouw muur.
Voor jouw duivel is het eeuwig vuur.

Ontmanteld is jouw ruse,
devil you lose!
Fatality!!
Jezus heeft overwonnen elke principality.

Jesus win!!
De Heer heeft bevrijd al mijn vriend en vriendin.
Hij sloeg de duivel met bedwelming en verblinding.

Vanuit Zijn overvloedige genade,
zond de Heer Zijn Hemelse brigade.
Zijn woord doorbreekt elke duivelse facade.
Hij hief op elke blokkade.
Jezus heeft overwonnen het kwade.

Jezus overwon de Dood,
nu is hades vastgebonden in kettingen van lood.
God is goed,God is groot!!
In Jezus' naam verf ik de duivel en heel zijn rijk,
alles en iedereen verf ik helemaal rood.

God is groot,God is goed!!!
In naam van de Heer plaats ik op alle gevangenen Jezus' bloed,
en laat op hun los nieuwe hoop en verse moed.

God is macht,God is kracht!
In Jezus' naam bind ik vast iedere wacht.
Elke 3 uur,laat ik op de cipier los Gods vuur.
In Jezus' naam,schiet ik gaten in de dam,en haal ik omver die muur.

Gods oordeel roep ik af over de geest die schuilt achter de nazie.
Ik bind vast de vorst van klein-azie,
In naam van Christus,plaats ik het bloed van Jezus op iedere Midden-Oosten natie.

Ik bind vast Bel,
en in Jezus' naam zegen ik Israel.

En Gods genade doe ik loslaten,
op de Verenigde Staten.

In Jezus' naam zegen ik hun president,
of hij nu illuminati is of een echte Christen is mij onbekend.
Maar Heer gebruik hem als Uw instrument.
Het bloed van Jezus plaats ik ook op hun parlement.

Gods genade roep ik ook af over Nederland.
Heer,help ons uit de brand,
bevrijd ons van de vijand.
laat ons niet vallen over de rand.

Laat de zee ons niet verslinden,
in Jezus' naam doe ik ook de vorst van de Lage landen vastbinden.
In Jezus' naam maak ik hem stom en blind,
en ik roep over Nederland Gods krachtige wind.

Heer,oordeel ons land nog niet met Uw hamer,
maar laat de Waarheid los op het torentje en de 2e kamer.

En Heer,
ook al is er heel veel niet pluis,
toch vraag ik of U Uw genade laat gaan zelfs door het koningshuis.
Op de adele familie plaats ik Jezus' bloed en het kruis,
en ik laat bevrijding los op diegenen die daar ook vast zitten in een duistere kluis.

Van kleins af aan is hun geleerd te gaan op dwaalsporen,
Heer reken het hun niet aan,de meeste van hun zijn er gewoon in geboren.
Heer wil U de namen uit het boek des levens in het koningshuis opsporen,
en open hun ogen en oren,
zodat zij U kunnen zien en horen.
Wil U ook hun tot ontsnapping aansporen?
Wil U losweken en losboren,
hen die zitten vastgevroren?

In Jezus' naam,
bied ik ook hun bevrijding aan.
Laat ook hun de idolen stukslaan,
en bevrijd ze uit de ijsbaan.
In Jezus' naam,kom uit Babylon vandaan!
Ik bind de geest van de volle en de halve maan.

Laat je niks wijsmaken door de hoer,
in het eeuwig vuur is zij niet zo stoer.
Zij is maar wat aan het uitkramen,
in Jezus' naam leg ik plat alle nieuwe aanvoer van zielen en lichamen.

Zij handelt in lichamen en zielen,
in Jezus' naam vervloek ik al haar reptielen,
en alle vliegende wielen.

Zij heeft geen greintje compassie voor wie om genade smeken,
In Jezus' naam doe ik al haar macht en kracht verbreken,
en ik bind vast en plaats het bloed van Jezus op al haar wonderen en teken.

Sterker is Hij die woont in mij.
In Jezus' naam leg ik bloot al haar hekserij,
en verwoest ik al haar toverij.
In Jezus' naam keer ik het tij,
en maak al haar gevangen slaven vrij.
Ontkracht verklaar ik al haar waarzeggerij.

In Jezus' naam leg ik haar bloot,
met de draak erbij en de Dood.
Met het bloed van Jezus verf ik ze rood.
Mijn God is GROOT,
Hij heeft vernedert en verslagen de Dood.
Jezus is het levend brood!
En in Zijn naam laat ik op de hoer en haar demonen los,
de Hemelse luchtvloot.

De hoer word uitgekleed en verbrand en gaat op in stinkende dampen.
In Jezus' naam ontmantel ik de nazie-kampen.
Gods engelen laat ik los om de demonen uit de mensen te stampen,
en in Jezus' naam laat ik op de duivel en zijn demonen los Gods oordeel en allerlei rampen.

Vervloekt zijn de vliegende tollen,
Gods engelen laat ik los op alle duivelse lichtbollen.
Ook doe ik vervloeken,
alle vliegende driehoeken.
In Jezus' naam laat ik Gods engelen ernaar zoeken,
en alle vreemde occulte verschijnselen opdoeken.

God maakt terug recht wat de duivel probeert om te buigen,
in Jezus' naam,vervloekt zijn alle duivelse vliegtuigen.
Mijn Vaders luchtmacht is toch veel sterker,
in Jezus' naam laat ik Gods licht los op elke donkere kerker.
Ik roep Gods genade af,
over elk mens wat gezien kan worden als duivelswerker.

Gods engelen laat ik los op de hoer en haar salamandel,
in Jezus' naam leg ik plat al haar gestolen handel.

Gods woord is waar.
Wat ik in Jezus' naam verklaar:
Hoer laat los die handelswaar!

Door het offer van Jezus Christus aan het cross,
Beveel ik jouw hoer: Laat al die zielen en lichamen los!!

Ik verbied jouw hoer,hun de weg de versperren.
In Jezus' naam bind ik vast alle krachten achter het leger van de sterren.

Jij hebt gestolen Gods kinderen!
Ik verbied jouw hun uitweg en bevrijding te verhinderen!
Jouw straf zal nooit verminderen,
ik spreek bevrijding uit over Gods vlinderen.

In naam van de hoogste Heer,
laat ik Gods engelen los in de atmosfeer.
Ik verklaar volledig krachteloos de duivel zijn afweer.
In Jezus' naam,voor hem is het eeuwig brandend meer.

Ik beroep mij op de kracht van het kruis,
en beveel jouw duivel: Ga naar het eeuwig fornuis!

Je bent vastgebonden en bent beroofd.
Jouw eeuwig vuur wordt nooit uitgedoofd.
Door de kracht van Boven,
stuur ik jouw naar de eeuwige oven!

Ik mag lekker uitspreken al deze woorden,
van mijn goede Vader in het Hemelse Noorden.

En laat los mijn dromen!!
Jouw tijd is gekomen!!
In het eeuwig vuur zul je blijven stomen.

Ik verklaar jouw vastgebonden in zware boeien,
voor eeuwig zal jouw reptielenhuid verschroeien.

In Jezus' naam leg ik al jouw leugens bloot,
van schaamte zie je rood.
Vuur en lawaai laat ik los op alle symbioot.

Op jouw duivel laat ik los de kracht van het schamen,
en ook sla ik kapot alle kleine ramen.
In Jezus' naam schop ik in de war alle plannen die je deed beramen.

Heer bevrijd Uw kind van die adder,
en schenk haar een ladder.
Open de daken,
en maak knopen in onze laken.
Laat de duivel ons niet kunnen raken,
en wil U de kluis kraken?
In Jezus' naam open ik het plafond.
Jezus overwint,en overwon.
Ik verklaar onschadelijk gemaakt de duivelsbom.

Ik ben het zat.
In Jezus' naam breek ik open de binnenstad.
De onderaardse stede,
behoort tot het verlede.
De Heer verhoort wat ik heb gebede.

In naam van de goede God,
laat ik Zijn licht los in de donkere grot.

De duivel en zijn hoer zien vaalbleek,
want in Jezus' naam spreek ik uit een massale prisonbreak.

Heer,wil U het process versnellen,
en laten er uitbreken grote rellen.
Alle gevangenisdeuren doe ik openstellen,
en ik ontgrendel alle cellen.
Ik laat de sirenes klinken en alarmbellen.
In Jezus' naam doe ik de schaamte van de duivel opzwellen.
Heer laat elk mens meetellen,
en wil U die duivelse toren volledig omvellen?
En laat nieuwe hoop,moed en geloof in de harten van de mensen opwellen.
Laat Uw Geest ze maken tot gezegende rebellen.

Heer,laat Uw Geest ze leiden tot een massale ontsnapping,
en doorbreek die duistere overkapping.

Heer laat het niet lang meer duren,
en laat Uw engelen neerhalen alle muren.
In Jezus' naam doe ik Gods engelen op de duivel,de dood,en de hoer afvuren.
De geest van bevrijding en ontsnapping doe ik naar die stad sturen.

Gods engelen stuur ik naar elke wijk,
ik laat verlamming los op de Verwoester en zijn dodenrijk.

In Jezus' naam verlam ik al zijn kracht,
ik leg droog al zijn gracht,
en ontneem hem al zijn macht.

Ik bind stevig vast die lijkenkoning,
en ik beroof hem in zijn eigen woning.
In Jezus' naam steel ik zijn kroon,
en schop hem van zijn troon,
en laat op hem los zijn verdiende loon.
En in Jezus' naam bind ik vast en laat ik Gods oordeel los,
over iedere duivels-kloon.

Apollyon is niets meer dan een mier,
in Jezus' naam leg ik droog alle duivelsrivier.
Om dreigementen geef ik geen zier,
en alle gevangenisdeuren zet ik op een kier.
Ik bind vast die dooie pier.

Op de Heer stel ik mijn vertrouwen,
de Dood bind ik stevig vast in kettingen en touwen.
Ik verbied jouw Dood,om nog truuks te schudden uit je mouwen.
In Jezus Christus' naam open ik jouw klauwen,
en ontgrendel ik de bevrijding over alle levende mannen en vrouwen.

In Jezus' naam ontgrendel ik hun vrije wil,
en ik tape dicht de bek van die prehistorische krokodil.
Zwijg duivel!!Stil!!!
Voor jouw is de eeuwige gril!

Voor jouw het zwavel en vuur,
in het eeuwig uur.

In Jezus' naam beveel ik jouw Dood:
Leg het lood!!
Tot zelfs in de schaduw van de Dood,
zend ik in Jezus' naam het Levend Brood.
In Jezus' naam zend ik een reddingsboot,
en laat ik op de duivel en zijn rijk los,
de Hemelse luchtvloot.

Dood,laat los je tengel!!
In Jezus'  naam vuur ik op jouw af een krachtige engel.

Alles spreek ik in Jezus' naam.
Duivel,laat alle lichamen en zielen gaan!!
Ik verbied jouw en je troepen de bevrijding en ontsnapping in de weg te staan.
Ik bind alle duivels van de zon,sterren en de maan.
In Jezus naam beveel ik alle duivels het diepst van de put in te gaan!

Gods kinderen zullen altijd en eeuwig Jezus vereren,
en in Zijn naam doe ik die duivelse stad ondersteboven en binnestebuiten keren.
Alle bedwelming doe ik bij Gods kinderen neutraliseren,
maar op de duivels doe ik de bedwelming juist accelereren.

Het bloed van Jezus plaats ik op Axel,Hulst en Terneuzen.
In Jezus' naam vervloekt zijn de geesten en de lichamen van de demonische reuzen.

Ik laat 'blokkeer' los op al hun wapen,
en in Jezus' naam bind ik alle veldgeesten en sater-apen.
In Jezus' naam laat ik de reuzenwapens staken,
en ik bind vast alle liliths en draken.
In Jezus' naam laat ik alle muren en dammen in hun voegen kraken,
wat ik hier op aarde verklaar,zal de Heer werkelijkheid maken.
In Jezus' naam beveel ik deze stad,al Gods kinderen uit te braken.
En de mensen die bedwelmd waren laat ik in Jezus' naam ontwaken,
en trek ik uit satans kaken.

Ik laat los 'staking',
op alle menselijke bewaking.
Alle menselijke bewaker,
roep ik uit tot relmaker.

Ik ben het zat,
met die Goliath.
Gods oordeel roep ik af over zijn duistere stad.
You lose devil!Schaakmat!
Ik tap uit de Hemelse schat.
Ik neem voor mijn mond geen blad.
Ook de reuzen beveel ik te gaan naar het bodemloze gat.

De verdediging van de duivel verklaar ik zacht en broos,
ik laat op die stad los hagel en een windhoos.
Ik verklaar die stad helemaal dakloos.
Kleurloos en raamloos,deze stad is helemaal roemloos.
In Jezus' naam verbied ik alle rituelen en naaktshows.
Gods engelen laat ik los op alle lagen en alle niveaus,
ik laat ze doorzoeken alle kerkers en chateaus.
In Jezus' naam stel ik Gods kinderen schadeloos.


























































































Geen opmerkingen:

Een reactie posten